Život v Bradavicích, den první

Tak je to tu, další školní rok v bradavicích včera odstartoval. Vzápětí po dokončení prvního hracího dne mě napadlo, že by bylo fajn vést si něco jako deníček, tak to zkusím zde. Nevím jestli mi to vydrží, ale zkusit to můžu.



Nejdřív představovačka pro ty, kteří nevědí, která bije.
Život v Bradavicích je MMORPG (multiplayerové hraní po internetu) ze světa Harryho Pottera. Kdo ho četl, nebo viděl v kině, ví že kouzelníci se učí ve škole. Jednu takovou ŽvB simuluje. Jako kouzelnický student chodíte každý hrací den (každý den 18:00-21:30) do školy na výuku předmětů, zkoušky apod. Školní rok trvá přibližně čtvrt roku opravdového. Ve škole se potkáváte s ostatními studenty, nejen na hodinách, ale i ve společenských místnostech, na akcích atd.



Technické provedení je založeno na enginu Ultimy Online. Ultimu jsem kdysi hrával a nesmírně miluju její grafiku. Než jsem začal hrát, měl jsem trochu strach, jestli nebude ŽvB tento rok založena na novějším enginu Kingdom Reborn, který se mi příliš nelíbí, ale naštěstí je to stále stará dobrá UO.


No a k prvnímu dni. Asi bych se měl zmínit, že jsem na něj čekal víc než rok. První zmínku o ŽvB jsem zaslechl od Affaii někdy před lonským Festivalem fantazie, pak jsem si na něm zašel na přednášku o ŽvB a hned jsem ho chtěl hrát! Jenže se zrovna přestavoval herní svět, což se trochu protáhlo a tak sova ze školy přiletěla až tuto neděli.

Opravdový školní rok ještě nezačal. Včera byla jen první sešlost hráčů u Děravého kotle. Na tento rok jsme zatím jen dostaly pokyny týkající se školky pro nováčky. Nákupu v Londýně na Příčné ulici a termínu odjezdu vlaku do Bradavic. Jako bonus se dnes večer odehraje v Malém Visánku turnaj ve Tchoříčkách (sám nevím co to je), tak jsem zvědavý.

Ještě bych mohl napsat něco o své postavě. Hraju za Josepha Waltona Jonese Jr., američana, který je v Anglii je proto, že Bradavice jsou nejlepší kouzelnická škola. Před nástupem do školy bydlí u své nevlastní sestry Kate Littletonové. Jeho nevlastní otec (otec Kate) Richard utekl bojovat s Voldemortem do Ameriky, kde se ujal Josephovy těhotné mudlovské matky. Ta jej čekala s kouzelníkem Josephem Waltonem Jonesem Sr., který byl Richardovým kolegou z odboje a nešťastně zemřel v boji se smrtijedy. Joseph Walton Jones Jr. je tak po vlastním i nevlastním otci kouzelník, po matce mudla. Josephova máma má malé zahradnictví, Joseph tedy často pomáhal a vyzná se v bylinkách.

Žádné komentáře: