Mých Top 5 filmů pro tento rok

Když jsem dnes ráno četl na Twitteru povzdech Annaud o tom, že nějaký film, na který se těšila, dostal poměrně špatné hodnocení a to měl být jejím filmovým zážitkem roku, napadla mě jedna věc: Jaký byl můj filmový zážitek roku?
Protože používám služeb serveru Criticker.com, nebylo těžké to zjistit. Pohleďte na pět nejlepších filmů, které jsem měl tento rok možnost vidět. (Nejsou to všechno filmy letošní, já vím a ještě není úplný konec roku, já vím. V závorce je moje procentuální hodnocení.)

  1. Finding Neverland (95%)
  2. The Good, the Bad and the Ugly (95%)
  3. No Country for Old Men (93%)
  4. The Dark Knight (91%)
  5. The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (90%)
A na co se těším v roce 2009. Podle trailerů nejvíc na nové Coeny - Po přečtení spalte, na pořádný komiksák - Watchmen, na dvojku Transformers a na nového Tarantina. Ale třeba se taky objeví něco, co všem vypálí rybník. A jak jste na tom vy?

6 komentářů:

Markéta řekl(a)...

Nevím, jestli mám Top 5, ale jednoznačně u mě vede Mamma Mia! Rytíře jsem bohužel stále neviděla a něco naopak už dávno (jinak bych souhlasila s ohodnocením Finding Neverland). Těšila jsem se na šestý díl Pottera, ale bohužel až příští rok, no...

Jarmom řekl(a)...

@Affaia:
Mamma Mia mě vůbec nezaujala. Ty písničky a taneční čísla celkem ano (ABBA je fajn), ale má to hrozně plochý příběh. Radši si pustím nějakou jejich best of a mám to taky.

Anonymní řekl(a)...

Ty se netěšíš na Star Trek?

Deus

Jarmom řekl(a)...

@Deus:
Máš pravdu, na ten jsem zapomněl. Ale taky se trochu bojím, jak dopadne.

Anonymní řekl(a)...

vidělas jsem jen Temného rytíře a Takhle yemě není pro starý a tam s hodnocením royhodně souhlasím

Anonymní řekl(a)...

To az teraz Il bueno, il brutto, il cativo?? Ts ts ts...
Inak zeme prostary, jesse james a dark night uplny suhlas! Prve miesto som nevidel...