Máme doma brouka

Dnes jsem definitivne propadl geocachingu. Nebudu tu popisovat o co se jedná, válí se toho všude dost. Chtěl bych spíš říct,jak jsem se dostal ke kašení já.


Inu, mám rád technologie a mám rád přírodu a procházky. Když se tedy tento druh turistky začal rozvíjet a já si konečně pořídil PDA s GPS navigací, bylo jen otázkou času, kdy se do ní pustím i já. Někdy v loni na podzim jsem na toto téma vedl hovor se snorchlem, který byl odvážnější a nějaké kešky si už odlovil. Bylo to zrovna na Festivalu fantazie Speciál v Chotěboři, kde také jedna keš je a tak jsme si řekli, že ji odlovíme. Nicméně na FFS je spousta jiné zábavy (chlastání v KD, tousty a další divoká vzrůša) a tak se to nějak nestihlo.

Dál jsem o tom se snorchlem průběžně bavil, až přišel letošní Festival fantazie. Ten už je delší a tak jsme si na lov kešky už čas udělali. Hodně tomu pomohl i Jacob Carter, který se mezitím stal vášnivým lovcem a proto nás ke kešce vytáhnul.

Hodně jsem toho o geocachingu četl, ale ten pocit, když jednu opravdu najdete, to je něco co se musí zažít. Tak mě to chytlo, že jsem si hned umínil, že si ulovím další. Mám na Moravě menší statek, v jehož blízkosti také jedna leží, i vydal jsem se dnes pro ni. Byla v místech, která dobře znám z mládí, proto nebyl problém ji ulovit.


Když jsem se k ní nakonec dostal (což nebylo nejlehčí, terén je lehce skalní a lesní), čekal mě bonus navíc. Moje druhá cache obsahovala Travel Bug! Musím se přiznat, nečekal jsem to. Na webu zalogovaný nebyl. Až doma jsem zjistil, že člověk který ho tam dal, to ještě prostě nestihnul. Takže mám teď brouka já a vezmu ho zase dál.



Cestou z lovu jsme se rozhodnul, že tu příští týden založím svou vlastní keš. Už ji mám připravenou a tuším i místo, zítra je jen zkontroluji, v týdnu vyrobím logbook a hurá na to!

7 komentářů:

Markéta řekl(a)...

Rozhodně! Já se taky přidám. Švagr už dopředu přemýšlí, kde všude bude hledat, až bude Ondra větší! Takže ano, stačí se jen odhodlat:-).

fissie řekl(a)...

<rejp>Říká se, že by člověk měl odlovit aspoň 50 keší, než si založí svou vlastní :-). Zejména je to kvůli správnému citu na umístění, pokud ho nemáš a plácneš ji blbě, tak tě ostřílení kačeři nebudou mít rádi.</rejp>

Říká někdo, kdo sice o cachování mluví už dva roky, ale doteď nemá GPSku. Haha. Teoretik. S pěti odlovenejma naslepo.

fissie řekl(a)...

Jinak gratulace k broukovi. Kam ho das? :-)

Jan Váňa řekl(a)...

gratulace Jarmomovi:) Zatim mam odloveno 8 kesi, zatim v nich ale nebylo nic "ceneho":) Jinak je to fakt skvela zabava na leto.

Annaud řekl(a)...

Gratulace! Už se k tomu taky chystám asi rok :)

Jarmom řekl(a)...

fis:
ještě jsem ji nezaložil, ale to místo každopádně měnit nebudu, ani kdybych ulovil dalších 100 keší. Jedinné co by se mohlo změnit, je přímo výběr schovky na tom konkrétním místě. Nicméně troufám si tvrdit, že pokud člověk myslí hlavou, tak dokáže dobré místo najít i bez velkých zkušeností.

Jinak brouka povezu do Prahy. BuĎ ho ti schovám, nebo ho v říjnu vezmu na dovolenou, asi na Kypr. 8)

Kdo by se chtěl na něj mrknout:
http://www.geocaching.com/track/details.aspx?guid=c02d5181-96cd-4393-bf51-912d4421e7cf

fissie řekl(a)...

Jo, jde zejmena o ty konkretni schovky, ale souhlasim, ze by melo naprosto stacit pouzit hlavu. Tri mesice bych brouka teda nedrzel, nekde ho vyklop v Praze ;-).