Stargate SG-1 - The Complete Series Collection



Tak je to tady, konečně jsem se odhodlal k nákupu této ultimátní edice. Když půjde všechno ideálně, budu se moct s DVDčky mého oblíbeného sci-fi seriálu pomazlit 18. ledna. Balení obsahuje 54 DVD se seriálem a několik bonusových disků, vše za skvělých 164.99 $.

Všechno šlo samozřejmě přes Amazon.com, jak jinak, když k nám prostě není nikdo schopný to dovézt a seriózně distribuovat. (Ok, viděl jsem jeden směšný pokus za 9999,- region 4 - no nekup to!) Zaostalost českého trhu už mě fascinovat přestala, ale nechápu, že není k dostání ani např. v Německu. V Evropě máte šanci jen v Anglii, HMV.com prodávají za 239.99£, což je přes 8000 Kč. Takže Amerika dostala logicky přednost, i přes přirážku na poštovném a cle není co řešit. Zvlášť při neustále klesajícím dolaru.

Za 160 babek je to pro každého pořádného fanouška SG skoro povinnost, ještě před půl rokem byla cena skoro 250 USD. Jediné co zamrzí je fakt, že DVD jsou, jako obvykle, bez české podpory (o dabingu se ani bavit nemusíme, chybí bohužel i titulky). Ovšem jak já to vidím, s českou podporou to stejně nikdy nevyjde, na to je náš trh moc malý, takže není nač čekat.

Až mi DVD přijdou, zkusím sem napsat nějakou menší recenzi.

2 komentáře:

Annaud řekl(a)...

já furt nevim. rada bych si tyhle veci kupovala, ale jak je to bez ceske podpory (titulkova bohate postaci), tak me to znervoznuje. bude mi to stat na policce, koukat se pripadně budu stejne na avicka v kompu a nakonec to nekdo vyda s ceskou podporou. viz situace s akty x, kde bych neco takovyho nikdy necekala a mam doma tri serie ze zahranici za nekrestanske penize (jeste ze ne vic). ale je to nadhera, o tom zadna!!!

Jarmom řekl(a)...

Však já to kvůli tomu stání na poličce kupuju! 8D Přehrávat to, no to tak! 8) No a jestli to vyjde i s podporou (a tomu fakt nevěřím), tak tam prostě budou stát krabice dvě. 8))