Rok 2008 přichází, střezte se!

Tak nám začal rok 2008. Pro někoho skvěle, pro někoho normálně, pro někoho docela blbě. Pro vaše dobro doufám, že nejste třetí kategorie, jako já. Kdybych měl vstříc budoucnosti vzhlížet se rčením "Jak na Nový rok, tak po celý rok", můžu se jít rovnou oběsit.

Měl mě varovat už 27. prosinec. Jen co jsem dorazil do Prahy, zvonila u nás sousedka od spodu s přáním hezkých svátků a jestli prý něco budeme dělat s tou protékající odpadovou stupačkou, že jí ten mokrý strop úplně nevyhovuje. Fajn zjištění, zvlášť když jsme byt před měsícem slavnostně zrekonstruovali. No nic, musí to počkat po svátcích...

Další rány přišly na Silvestra. Při návratu z nákupu mi chcíplo auto a už nenastartovalo. Nevadí, servis je v ulici, ale taky to musí počkat po svátcích a sumička to bude jistě kulatá.

Ovšem to nejlepší mě čekalo těsně po novoročním přípitku šampaňským. (btw: co měli znamenat ti mluvící hlodavci na čt2? Holt jiný prostor...) Banda ožralých idiotů odněkud pod námi považovala za nejlepší začátek roku 2008 pořádně si zastřílet římskými svícemi do zaparkovaných aut před domem. Bohužel, jedno z nich bylo i mojí tchýně. Výsledek můžete vidět na následujícím obrázku:




Po nějakém tom rituálním pošťuchování s opilci, vysvětlování odtahovce, pojišťovně a policii bylo konečně ve 3 ráno auto odtaženo do servisu a následovalo už jen Novoroční vysvětlování na policii...

No naštěstí se nejí všechno až tak horké, jak se uvaří, takže stupačku už máme opravenou, auto tchýně čeká opravené na vyzvednutí ze servisu (pojišťovna snad taky zaplatí) a moje auto už čeká v servisu na novou baterii. Ale upřímně řečeno, o moc hůř už snad v roce 2008 nebude.

Žádné komentáře: