Zajat seriály

Končí léto a začíná sezona seriálů. Něco už běží a něco startuje tento týden, jsem velice zvědavý, jak budu stíhat na všechnu tu nadílku koukat.

Co už běží (a na co koukám):
Stargate Atlantis. Pátá řada. Dobře, je to sračka, ale už je to poslední sérka a je to SG, takže bych na to pravděpodobně koukal, ikdyby tam obručí procházeli cvičení tygři.

Eureka. Třetí řada. Naprosto boží věc, oddychovka a v současnosti asi moje nejoblíbenější.

Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Druhá řada. Pro fanoušky terminátorů povinnost, solidní průměr.

Fringe. První řada. Letošní novinka z produkce J.J.Abramse, pokus o nová Akta X. Zatím se mi to docela líbí, ale po dvou dílech těřko hodnotit.

Co startuje (a na co budu koukat):
Heroes. Třetí řada. Tenhle hrdinský seriál mě baví, přestože necítím potřebu se k němu vracet, zajímá mě jak to bude pokračovat.

The Big Bang Theory. Druhá řada. Nejlepší věc minulé sezóny. Velice zábavný život geeků, must see.

Co běží (a uvažuji o sledování):
How I met your Mother. XY řada. Každí to chválí a každý se u toho směje. Snad si najdu čas.

Merlin. První řada. BBC Wales a dobré ohlasy na pilot. Pilotu šanci dám, až bude volná chvilka.

Co musím dokoukat:
Sarah Jane Adventures. Spin-off Doktora Who. Brzy poběží další řada, je potřeba se dostat do obrazu.
Pushing Daisies. Viz minule. Navíc v říjnu startuje druhá řada.

Uff, není toho málo. Jelikož většina nových dílů se vyskyne v úterý a středu, je do konce týdne o zábavu postaráno. Jak pak má člověk dělat taky něco jiného?

Pozn.: pokud přestáváte stíhat sledovat kdy běží nová epizoda vašeho oblíbeného seriálu, doporučuji si je naklikat na CAT - Calendar for TV.


2 komentáře:

Annaud řekl(a)...

Pěkné zhodnocení, díky. Fringe uz mam stažené a How I met si připravuju na nějaké slabší období.

Unknown řekl(a)...

HIMYM opravdu doporočuji, je to naprosto LEGEN... wait for it DARY seriál. ;)) A velice mě láká Eureka, jak to všichni tolik chválíte...