N 48° 59' 23.8812" E 15° 54' 52.4988"

Geocaching mě fakt dostal! Od minule už se mi podařilo ulovit zase něco víc keší, povětšinou pražských. Mám k tomu skvělého parťáka, jehož hlad po lovení je stejný jako můj a tak můžeme vyrážet celkem pravidelně. Ostatně, ve dvou je to větší zábava a víc očí víc vidí...

Také jsem minule psal, že si založím svou vlastní skrýš. Minulý víkend jsem si na to udělal čas a na svém vysněném místě kešku schoval. Samozřejmě, nebylo to tak úplně snadné, jak to tu zde popisuju. Místo jsem sice vybrané měl, ale to bylo všechno. Potřeboval jsem kompletní kešku a připravit její popis.

Co se kešky samotné týče, v podstatě jsem se řídil radami zkušených. Krabičku jsem koupil v Tescu, spolu s logbookem. Taktéž jsem tam sehnal igelitové pytlíky s uzavíratelným vstupem, aby je chránili před vlhkostí. Kvůli té jsem přidal i několik balení silicagelu. Tužku dodala tradičně IKEA a informační materiály jsem stáhnul z geocaching.cz. Poslední starostí bylo, co vložit za startovní předměty k výměně. Doma se různého harampádí najde dost, ale do své první keše jsem chtěl něco speciálního. Volil jsem hlavně předměty s SG tématikou, která je moje srdcová. Tedy lanyardu, náramek a nějaké odznáčky. Doplnil jsem to pexesem, starými mincemi, přívěskem ve tvaru meče a v náboji schovaným zapalovačem. (Ano, já vím, zapalovač se nedoporučuje, ale tohle je suchý benzíňák, schovaný v přívěšku na klíče ve tvaru náboje do pistole, miniatura. Něco prostě skvělého.) Celá keška vypadá takhle:




Poté následovala příprava zápisu pro stránky geocaching.com. Naštěstí se k místu pokladu vztahuje pěkná pověst a také jsem udělal nějaké fotky, takže to nebyl až tak strašný problém.

Když tedy byla příprava hotová, vydal jsem se na procházku spojenou se zaměřením a uschováním kešky. To se ukázalo být asi nejtěžším na celém podniku. Představu o místě jsem měl, ale vymyšlenou schovku ne. Na místě to byl trochu problém, ale nakonec jsem ho vyřešil tak, aby schovka nebyla příliš očividná ani příliš obtížná. Zaměřování jsem prováděl na několikrát, výsledné souřadnice průměroval a nakonec ještě ověřil na mapy.cz.

Poté už stačilo kešku poslat ke schválení, které trvalo ani ne půl dne (i s pochvalou, heč!) a čekat na FTF. Výsledek můžete posoudit zde, nebo přímo zde:



FTF proběhlo asi za dva dny a nálezce byl velmi spokojený, což mě moc těší. Doufám, že se keška bude líbit i dalším lidem, byl bych rád, kdyby byl alespoň jeden nález týdně, ale smutný nebudu, ani když potěší jen pár lidí za rok.

1 komentář:

Annaud řekl(a)...

Keška vypadá opravdu kouzelně, gratuluju!! Až zase někdy přijedeme na návštěvu, zajdu na procházku.