Vymetání pavučin

Poslední půlrok byl hektičtější, než by mi bylo milé. Milion a jedna věc v osobním životě, práci a tak vůbec. Není divu, že nebylo moc času na blogování a popravdě, ani chuť. Dnes jsem ale konečně zase šťastný (k tomu se vrátím!), v práci mám víc klidu, je po Festivalu fantazie (k tomu se vracet netřeba, všichni jste tam byli) a já ležím doma s chřipkou. Tedy ideální podmínky k tomu něco napsat. Ale co? No nebojte se, však já něco vymyslím. 
Přinejmenším jsem slíbil admirálu Johnakovi recenzi jeho knihy. To však ještě potrvá, zbývá mi dočíst poslední českou knihu z Honorverse a pak terpve začnu Pokračování diplomacie. Přemýšlel jsem tedy, že napíšu nějakou variaci na Zprávu o stavu Unie, ale do toho se mi příliš nechce.

Takže tu dnes přibyde pouze tento úvodník a možná ještě nějaký filozofický blábol odpoledne. Uvidíme...

1 komentář:

PanBobek řekl(a)...

A Jimi marně hledal "líbí se mi" :-)