Dead Like Me

Prý vám chvíli před smrtí proletí před očima celý váš život. To možná platí, pokud jste smrtelně nemocný, nebo se neotevře padák, ale pokud na vás smrt skočí ze zálohy, pomyslíte jen na jedinou věc. Do prdele.



V tomto postu vám chci doporučit seriálů, který mě v posledním roce nejvíc dostal. Americký seriál Dead Like Me je prostě bomba. Pro většinu lidí život po smrti končí, jenže co když pro vás je smrt jen další otravná povinnost? Georgie (skvěle zahraná Ellen Muth) se po smrti stala smrtkou, ale kromě odvádění zesnulých na druhý břeh musí ještě stále chodit do práce, protože za tuhle službu prostě plat nedostanete.







Na tomhle seriálu je nejúžasnější všudypřítomná lehkost, ironie a sarkasmus. V podání partičky smrťáků je jejich práce naprosto okouzlujícím způsobem všední. Nejdůležitější část dne je stejně snídaně v Der Wafflle Haus, kde od Ruba (Mandy Patikin) dostanete žlutý papírek se jménem, adresou a ODS (očekávaná doba smrti). Dohledat oběť nehody si už musíte sami. A to není vždycky snadné, když nemáte ani fotku a poznat kdo se zrovínka chystá umřít také vždycky nejde.



A proč tento post píšu právě dnes? Protože:
pondělí 11.2.2008 na ČT2 21.20 Mrtví jako já (1/14) [Dead Like Me]

5 komentářů:

Jan Váňa řekl(a)...

Tak to vypada moc pěkně, asi stahnu:) ted ale vyplnuju cas HOW I MET YOUR MOTHER, taky skvela, asi o tom pro zmenu napisu ja:)

Jarmom řekl(a)...

Nějak se mi nechce věřit, že to zrovna ty neznáš! 8D Jinak to hodně srovnávají s Reaperem, ale z toho já znám jen pilot a Dead Like Me je určitě lepší.

Jarmom řekl(a)...

A to co zabije Georgie je záchodové prkénko z likvidované orbitální stanice MIR. 8)

Sid řekl(a)...

Děkuju za tip =) ... stáhla jsem si to a nemůžu se vynadívat :D Moc vtipne.. a taky "Mysterious and reassuring" :)

Jarmom řekl(a)...

Rádo se stalo. No vlastně nepřímo děkuješ Padmé, to ona mě k tomuhle přivedla. A máš pavdu, vtipné to teda je!